Strateg i dyrektor kreatywny, zainteresowany relacjami między innowacją technologiczną a politykami kulturalnymi. Prowadzi agencję 4822. Odpowiadał za proces powstania wieloletnich strategii instytucji, projektów kulturalnych oraz
Socjolożka, w branży badań od ponad 20 lat. W IQS prowadzi zespół jakościowy, ma również doświadczenie w zakresie badań ilościowych. Specjalistka technik warsztatowych oraz badań
Badaczka specjalizująca się w dziedzinie interakcji człowiek-komputer, nowoczesnych interfejsów (dotykowych, haptycznych, multimodalnych) i ich użyteczności (usability) i dostępności (accessibility). Słuchaczka studiów doktoranckich w Polsko-Japońskiej Akademii
Grafik, założycielka agencji digitalowej Superskrypt i studia graficznego Podpunkt; absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz École Nationale Supérieure
Projektant, analityk, doradca w zakresie użyteczności serwisów internetowych i aplikacji. Współtworzył takie projekty jak: Wolne Lektury, Otwarte Zabytki, Profilaktyka a Ty. W wolnych chwilach gra
Badacz kultury sieciowej, założyciel i dyrektor programowy Medialabu Katowice. Realizuje interdyscyplinarne projekty badawcze i wystawiennicze związane z analizą i wizualizacją danych na temat miasta, m.in.
Projektant interakcji i badacz systemów złożonych. Działa na pograniczu informatyki, nauk społecznych i designu. Wykładowca Uniwersytetu SWPS na wydziale psychologii oraz na School of Form, na
Syfon Studio to interdyscyplinarne studio projektowe z siedzibą w Warszawie, tworzą je Filip Tofil, Urszula Tofil i Alina Rybacka-Gruszczyńska. Założyciele studia (Filip i Ula) są absolwentami
Poważne Studio tworzą Małgorzata Frąckiewicz, Alicja Kobza i Tomek Głowacki (absolwenci Wydziału Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych) – działają w Warszawie od 2010 roku. Zajmują się szeroko rozumianą
Na codzień projektant, po godzinach animator i ilustrator. Absolwent Pracowni Multimedialnej Kreacji Artystycznej na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie. Obecnie na studiach doktoranckich.
Wieloletni główny programista fundacji Nowoczesna Polska, gdzie pracował m.in. nad biblioteką internetową Wolne Lektury oraz narzędziami do tworzenia i publikacji materiałów edukacyjnych, zajmował się obsługą
Ekspertka w dziedzinie aplikacji mobilnych dla kultury i edukacji, projektantka, menedżerka kreatywna. Wspiera instytucje i organizacje w pracy z nowymi technologiami. Współtwórczyni wydarzeń takich jak
Doktorantka specjalizacji kulturoznawczej na Wydziale Polonistyki UJ, początkująca badaczka i projektantka UX, pasjonatka nowych technologii. Historyczka i krytyczka sztuki, kuratorka, animatorka kultury.
Mąż Karoliny i Tata Mani. Trener STOP, twórca gier i animator. Absolwent Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych i Szkoły Treningu Grupowego. Prezes Federacji
Menedżerka kultury, kuratorka filmowa, edukatorka. Interesuje się m.in. przyszłością audiowizualności, dokumentalistyką i projektowaniem doświadczeń. Współzałożycielka Fundacji Pełne Zanurzenie, gdzie promuje nowe narracje. Współprowadzi podkast “Odbiornik”
Ekspertka z dziedziny projektowania usług, projektowania zorientowanego na użytkownika (User Centered Design), entuzjastka Design Thinking. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu usług i gier. Tworzyła koncepcje
Asystentka Pracowni (2017) i entuzjastka nowych technologii w kulturze i w sektorze publicznym. W przeszłości konsultantka technologiczna, pomagała brytyjskiemu Ministerstwu Skarbu usprawnić mechanizmy komunikacji z obywatelami poprzez projektowanie customer